Re: Czy warto mi przesiadać się na Parhelię?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:23:21 MET DST

Użytkownik "Ali Gator" <aligaator_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> potem pozmieniać wtyczki. Niby niewiele, ale bardzo upierdliwe i jak się
> okazuje ryzykowne...
>
> Przy zmianie wtyczek i kabli tv-outa wystarczy przypadkowo zewrzeć
końcówkę
> kabla tv żeby uszkodzić gniazdo tv-out na kracie. Właśnie w ten sposób
> spaliłem już 2 Matroxy...
>
> Ponieważ mam już dość takich kombinacji, pomyślałem o zmianie karty na
> Parhelię. Ma 3 gniazda, więc teoretycznie może działać układ
> "MONITOR+monitor+TV" bez potrzeby żąglowania wtyczkami.
> Ale czy na pewno? Czy ktoś testował taką kombinację w praktyce?

nie wiem, ja nie, ale z opisow i tesow jasno wymika ze tak bedzie dzialac
!!!
nie wiem czy dokladnie na trzech na raz (jesli jeden to TV) ale na pewno
bedzie dzialac na dwoch na raz, przyczym ktore aktywne przelaczasz w
ustawieniach !!!

wiec albo 1,2 albo 1,3 !!

sprawa pozostaje przy wyswietlaniu napisow, ale jesli poradziles sobie z tym
na G550 to sobie poradzisz..

> Za propozycję zamiany na kartę innej firmy z góry dziękuję. ;-)

;-) i tak wiele podziwu dla kolegi ze taki postepowy i uzywa PC a nie MAC'a