Czy warto mi przesiadać się na Parhelię?

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 00:05:03 MET DST

Hi!

Pracuję w grafice na G550 na 2 monitorach. Wszystko super, kto pracował w
Adobe ten wie. Problemy pojawiają się gdy chcę sobie obejrzeć divx-a na tv.
Otóż żeby coś takiego zmajstrować, muszę najpierw wyłączyć tryb dual head a
potem pozmieniać wtyczki. Niby niewiele, ale bardzo upierdliwe i jak się
okazuje ryzykowne...

Przy zmianie wtyczek i kabli tv-outa wystarczy przypadkowo zewrzeć końcówkę
kabla tv żeby uszkodzić gniazdo tv-out na kracie. Właśnie w ten sposób
spaliłem już 2 Matroxy...

Ponieważ mam już dość takich kombinacji, pomyślałem o zmianie karty na
Parhelię. Ma 3 gniazda, więc teoretycznie może działać układ
"MONITOR+monitor+TV" bez potrzeby żąglowania wtyczkami.
Ale czy na pewno? Czy ktoś testował taką kombinację w praktyce?

Za propozycję zamiany na kartę innej firmy z góry dziękuję. ;-)

Pzdr

A.