Re: Czy warto mi przesiadać się na Parhelię?

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 12:40:12 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem, ja nie, ale z opisow i tesow jasno wymika ze tak bedzie dzialac
> !!!
> nie wiem czy dokladnie na trzech na raz (jesli jeden to TV) ale na pewno
> bedzie dzialac na dwoch na raz, przyczym ktore aktywne przelaczasz w
> ustawieniach !!!

Oczywiście nie ma sensu oglądanie filmu na 3 ekranach, wystarczy tv + 1
monitor do kontroli. Jeśli faktycznie ekrany przełącza się programowo, to
wygląda na to, że znalazłem to czego szukałem. ;-)

> sprawa pozostaje przy wyswietlaniu napisow, ale jesli poradziles sobie z
tym
> na G550 to sobie poradzisz..

Z tym większego problemu nie ma. Jedyne co działa na nerwy, to fakt że nie
potrafię ustawić napisów na dolnym marginesie pod filmem na tv. Zasłaniają
mi trochę sam film...

> ;-) i tak wiele podziwu dla kolegi ze taki postepowy i uzywa PC a nie
MAC'a

Sentymentalny jestem... Ciągnę tak już od czasów 386. ;-)

Pzdr

A.