Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Thu 22 May 2003 - 08:17:56 MET DST

W bafspa$bld$1_at_inews.gazeta.pl, Grazyna <kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij>
wyklikałeś(aś):

> Ja też chciałabym móc kiedyś o sobie coś takiego powiedzieć ;-)).

To co chciałem wiedzieć ;-))

> To raczej nie jest zbyt wielki problem, bo formatowanie następuje
> tylko przy pierwszym założeniu hasła lub przy jego zmianie.

No nie jest...

> Do końca to dopiero ja ciebie teraz pognębię, ale z bólem serca ;-).
> Wszystkie te urządzonka mają system plików FAT.

Mój formatowałem i na FAT32 i na NTFS.

> To, że trzeba podać hasło, aby się dostać do zabezpieczonej części
> dysku jest logiczne - taki jest przecież sens tej operacji. Z tym
> restartem komputera coś jest nie tak. Jeśli używasz XP, to musisz
> pamiętać o kliknięciu na taką ikonkę w stylu "teraz możesz
> bezpiecznie odłączyć urządzenie" - dokładnie ci nie powiem, bo nie
> mam polskiej wersji systemu. Poza tym pilnuj, żeby żadna aplikacja
> nie używała w tym czasie tego pena.

W2k ale masz rację wystarczy odłączyć - właśnie to sprawdziłem, ale to też
jest kłopotliwe.

> Nie grzesz ;-), są też peny beż żadnego softu, a z twojego można nawet

eeeeeee nie idźmy na łatwiznę ;-)

> zrobić bootowalnego ZIP-a USB dla XP. Pobaw się tym jeszcze trochę,
> żeby dobrze poznać aplikację. A gdybyś kiedyś faktycznie chciał
> kupować nowego pena, to nie rób tego na gorąco. Najlepiej wcześniej
> zajrzeć na stronę producenta (jeśli można tak się wyrazić, bo
> większość firm tylko konfekcjonuje ten sprzęt) i poszukać informacji,
> chociaż niestety często są one częściowo nieaktualne. Poza tym wiele
> penów ma ciekawe dodatkowe funkcje, więc rozejrzyj się spokojnie,
> skoro teraz już jedną zabawkę masz.

No cóż na początku myślałem o samej funkcjonalności ale teraz wymagania
rosną w miarę jedzenia ;-)

> Baw się dobrze :-)

A nie omieszkam, dziękuję!

--
radar
(...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,