Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: topek (topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!_at_post.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 08:42:30 MET DST

> Myslalem o tej Belinei ale po przecyztaniu postow ... trace w nia wiare...
> Ale co innego wybrac ?
Ja zamowilem wczoraj samtrona, w poniedzialek powinienem go miec :-)
Bede informowal na bierzaco.
W germani Samtron kosztuje 260 Euro czyli jakie 1100zl

Samtron 51s to baaaardzo udany model:
http://www.samtron.de/detail_tft_samtron.asp?artid=294 -> looknij tu, zdobyl
kilka nagrod od branzowych pism niemieckich, w tym dostal GUT od Stiftung
Warentest. Niemiecka fundacja konsumencka, ktorej wyniki traktowane sa z
prawie nabozenstwem :-) (sa niezalezni).

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)