Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Thu 22 May 2003 - 15:33:18 MET DST

radar napisał:

> Mój formatowałem i na FAT32 i na NTFS.

Ooo, jak dobrze, że się nie spieszyłam z mówieniem, że juz wszystko wiem
;-)). Będę w takim razie walczyc później ze swoim.

> W2k ale masz rację wystarczy odłączyć - właśnie to sprawdziłem, ale to
też
> jest kłopotliwe.

Mi się to też nie podoba w XP, w Win98 jest wygodniej.

> eeeeeee nie idźmy na łatwiznę ;-)

Zgoda, sam tego chciałeś - obejrzyj w takim razie kawałek niedokończonej
ze strachu ze względu na OT dyskusji o penach na innej grupie.
Znajdziesz w moim poście kilka linków, które na pewno utrudnią ci wybór
kolejnej zabawki ;-)
http://tinylink.com/?7Vbp1zTxsr
Koniecznie obejrzyj też pena z odpowiedzi Michała i z mojego ostatniego
posta.

> No cóż na początku myślałem o samej funkcjonalności ale teraz
wymagania
> rosną w miarę jedzenia ;-)

Znam ten ból, po kliknięciu na wspomniane linki będziesz taki
nieszczęśliwy jak ja ;-)

Pozdrawiam
Grażyna