Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 07:53:19 MET DST

On Thu, 22 May 2003 01:52:50 +0200, bolo wrote:

[...]
> ciekawostka, jedna z najwiekszych firm w branzy, a tu taka opinia

A słyszałeś kiedyś pozytywne ? Ale nie świeżo upieczonego posiadacza
zachłyśniętego faktem nabycia notebooka, ale kogoś kto miał okazję
pracować na nich kilka lat, czy nawet serwisować je...

> poza tym jesli sie nie myle na podzespolach CA sa produkowane notebooki "do
> samodzielnego montazu" typu actina, neo itepe...

Co to są "podzespoły CA" ???. LOL
To gówno jest montowane na Tajwanie przez firmę Clevo i w obudowach
Kapok. Potem przyjeżdża do Polski, gdzie możesz sobie nakleić naklejkę,
jaką tylko chcesz. CA, Gericom, Actina - whatever. Z tym, że Actina
zdaje się, że firmuje tylko te droższe modele.

> niewatpliwie toshiba i ibm sa najlepsze, ale mowienie o stosunku cena/jakosc
> w tych 2 wypadkach to pomylka, jako ze sa to najdrozsze sprzety na rynku (no
> moze poza sunami na sparcach i sony)

Nieprawda. Toshiby są wyraźnie tańsze od IBM. I są warte tych pieniędzy
- używam od kilku lat. Jedna wtopa: 2001 rok Modele 1800 - kiepska pasta
termoprzewodząca, która wysychała i powodowała problemy z chłodzeniem. W
serwisie smarowali nową i po krzyku...

> odradzam hp i compaq (bo z obserwacji (ale tylko tych tanszych) to
> rzeczywiscie jest badziewie

HP robi b. dobre notebooki. Nic do nich nie mam. Tanie Compaqi - już
pisałem - obudowy badziewne.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!