Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Wed 21 May 2003 - 11:33:48 MET DST

Użytkownik "Grazyna" <kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij> napisał w wiadomości

[ciach]
Już wiem wszystko. Mianowicie jest to FlashPen Mini (tak wnioskuję po
kształcie znajdującym się w instrukcji zawartej z programem konfiguracyjnym)
następnie założenie hasła jest możliwe poprzez aplikację, która jednocześnie
go formatuje więc należy najpierw zrobić backup. Niestety ale aplikacja
wygląda ochydnie, proces logowania jest stosunkowo długotrwały i polega (jak
sądzę) na zmianie wpisu w tablicy partycji pena. Przed zalogowaniem pen jest
widoczny jako napęd o pojemności 1MB i na tym obszarze jest wpisana
aplikacja; po zalogowaniu mamy już całe 123MB (129...B) i żeby jeszcze mnie
do końca pognębić to partycja jest FAT ;-)

Właśnie przećwiczyłem jeszcze odpinanie na gorąco i jestem rozczarowany,
gdyż po ponownym podłączeniu widać tylko niezabezpieczoną część dysku a
dostanie się do reszty wymaga restartu komputera (nie wystarczy restart
aplikacji) i ponownego podania hasła :(
Ogólnie mówiąc na razie kupa blada. Pozostaje kupienie innego pena z lepszym
softem :(

pozdrawiam

--
radar
(...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,