Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Tue 20 May 2003 - 19:58:53 MET DST

radar napisał:
> Hi,
>
> nabyłem ww ustrojstwo (allegro/128MB/150zł) fajnie działa i jest
wygodny,
> jednak nurtują mnie 2 sprawy (nie mam instrukcji):
>
> - jak założyć hasło (i czy ma to jakikolwiek sens biorąc pod uwagę ew.
> możliwość złamania)
> - czy ww pen umozliwia botowanie bo nie ma osobnego przełącznika (czy
> raczej realizuje to bios)

Bardzo przepraszam, ale w swoim poprzednim poście częściowo wprowadziłam
cię w błąd twierdząc, że FlashPen Mini nie ma funkcji zakładania hasła.
Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze kierowałam się informacjami z
instrukcji obsługi. Teraz zauważyłam, że ten opis jest już nieaktualny,
bo w pliku
www.hama.de/web-bilder/download/treiber/usb/56961_64_config.exe
oprócz sterowników jest też aplikacja umożliwiająca zalozenie hasła i
sformatowanie pen drive'a jako napędu bootowalnego USB HDD lub ZIP,
oczywiście pod warunkiem, że BIOS sobie z tym radzi. W tym spakowanym
pliku, którego adres teraz ci podałam, jest też instrukcja obsługi po
angielsku, zawierająca zrzuty ekranów i opis, jakie systemy jak można
bootować.
Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie, ale wynikało ono tylko częściowo
z mojej winy, a ten pen drive wygląda na całkiem fajny, skoro można
ściągnąć uaktualnienia :-)

Pozdrawiam
Grażyna