Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 21 May 2003 - 00:23:19 MET DST

> AT7-MAX2 nigdy nie miałem. Miałem BH6 i KD7. W tej drugiej wszystkie
> napięcia o których wspomniałeś również zmienia się BIOSie. A jak jest
> z mnożnikiem na MSI? Dorobili się już 5cio biotwego?

ok jeszcze raz i powoli, takie rzeczy jak zmiany napiecia RAM, AGP, VCore
oczywiscie sa w BIOSIe traktowane jako UF, ale jezeli ktos chciałby zwiekszyc
przedział napięcia AGP (w BIOSIE ma tylko 1,6-1,8Volta) to przestawiając ta
zworkę ozyskuje na wlasna odpowiedzialność 1,9-2,1, itd

z mnożnikiem czy dzienikiem jak wiekszość woli dorobili się, a i BIOS nie
zawsze trzeba traktować zworą, czasem jeżeli user nie spowodował zbyt silnego
zawału np.250MHz FSB, zapyta sie grzecznie po resecie, czy moze by nie
restartować nciskając F2 bo powstał błąd....