Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 00:26:37 MET DST

czeslove napisał/a...

> ok jeszcze raz i powoli, takie rzeczy jak zmiany napiecia RAM, AGP, VCore
> oczywiscie sa w BIOSIe traktowane jako UF, ale jezeli ktos chciałby zwiekszyc
> przedział napięcia AGP (w BIOSIE ma tylko 1,6-1,8Volta) to przestawiając ta
> zworkę ozyskuje na wlasna odpowiedzialność 1,9-2,1, itd

> z mnożnikiem czy dzienikiem jak wiekszość woli dorobili się, a i BIOS nie
> zawsze trzeba traktować zworą, czasem jeżeli user nie spowodował zbyt silnego
> zawału np.250MHz FSB, zapyta sie grzecznie po resecie, czy moze by nie
> restartować nciskając F2 bo powstał błąd....

 No to faktycznie ciekawie. Przyjrzę się bliżej MSI, kiedy będę
 wyminiał mobo (chociaż mam złe wspomnienia związane z tą firmą -
 dawno nie miałem tak słabej płyty jak K7T LE).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]