Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 00:11:59 MET DST

czeslove napisał/a...

> http://www.extremeoverclocking.com/reviews/motherboards/MSI_K7N2_Image_04.html

> tak z lenistwa policzyłem na ABIT AT7-MAX2 KT400 jest ich 6 tylko ze sa żółte :-
> ))

 AT7-MAX2 nigdy nie miałem. Miałem BH6 i KD7. W tej drugiej wszystkie
 napięcia o których wspomniałeś również zmienia się BIOSie. A jak jest
 z mnożnikiem na MSI? Dorobili się już 5cio biotwego?

 Wracając do AT7:
 http://www.hardocp.com/article.html?art=Mzg5
 " All of the jumpers on this board are the tab-type, so they're easy
 to grasp and reposition. The jumper blocks on this board are for resetting the
 CMOS and for enabling the "CPU Fast Command Decode" option in the BIOS. "

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]