Re: uwaga na niesolidna firme - balta.pl

Autor: Jarek J (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 16:13:44 MET DST

> UWAGA NA FIRMĘ BALTA - adres www.balta.pl
>
> firma bierze zamówienie i NIE PRZYSYŁA TOWARU
>
> zamówiłem 18 kwietnia ipanel do ASUSa i nie przyszedł do dzisiaj (19
maja).
> W międzyczasie dzwoniłem i miał być "na dniach" ale ten telefon
wykonywałem
> 3 tygodnie temu!!! krótko mówiąc - TA FIRMA JEST NIESOLIDNA!
Tez mam takie wrazenie - obsluga Klienta jest kiepska.
Kupowalem w ich sklepie (jestem z Gdanska) calkiem sporo, do czasu gdy
kazali mi wplacic zaliczke na procesor, którego to muszą dopiero sprowadzić,
a żeby nie sprowadzać bez potrzeby (bla bla bla...) - niechętnie wpłaciłem,
ale niestety ("będzie NA PEWNO i to za 3 dni) nie dotrzymali słowa - wziąłem
więc swoją zaliczkę i teraz kupuję u konkurencji. Po prostu - wolny rynek. I
tyle. Do widzenia.