Re: uwaga na niesolidna firme - balta.pl

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 20 May 2003 - 08:55:55 MET DST

> UWAGA NA FIRMĘ BALTA - adres www.balta.pl
> firma bierze zamówienie i NIE PRZYSYŁA TOWARU

[ciach]
> ps. wg mnie ta wiadomosc nie jest NTG, poniewaz na tej grupie pojawiaja
sie
> czesto pytania o to gdzie kupic jakas czesc do komputera. itp itd
> na pewno kupywac nie w balta...

wiadomośc jest jak najbardziej TG! :)
w ogóle to przydałoby się zrobić jakiś grupowy ranking - może się sklepy
zaczną wreszcie starać o klienta - jeśli nie z wrodzonej uczciwości to
choćby po to by nie być na czarnej liście internautów..

zara puszcze taki topic - niech się ludzie wpisują

PZDR
Shaman