uwaga na niesolidna firme - balta.pl

Autor: Jurek Gajewski (nie_at_spamowac.mnie.jp)
Data: Mon 19 May 2003 - 14:26:37 MET DST

UWAGA NA FIRMĘ BALTA - adres www.balta.pl

firma bierze zamówienie i NIE PRZYSYŁA TOWARU

zamówiłem 18 kwietnia ipanel do ASUSa i nie przyszedł do dzisiaj (19 maja).
W międzyczasie dzwoniłem i miał być "na dniach" ale ten telefon wykonywałem
3 tygodnie temu!!! krótko mówiąc - TA FIRMA JEST NIESOLIDNA!

Pozdrawiam grupowiczów
JG

ps. wg mnie ta wiadomosc nie jest NTG, poniewaz na tej grupie pojawiaja sie
czesto pytania o to gdzie kupic jakas czesc do komputera. itp itd
na pewno kupywac nie w balta...