Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 16:18:45 MET DST

Ostatnio w sklepie dowiedziałem się że tak karta która mi polecaliście
Radeon 9,1K (9100):
1. Nieradzi sobie z niektórymi grami (np. Project Igy 2 czy jakoś tak). Jest
to podobno wina sterownika do karty, a jeszcze nie ma nowszej wersji :(
2. W grach starszych działa wolniej niesz niejedna starsza (także wina
sterownika)
3. Niektóre nowe gry nie działaja lub działaja jak na ś.p. S3 Virge <lol>

--
Pzdrv
MrRoger