Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Bartosz (bartoldzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 11:07:02 MET DST

Radek to świetna karta. Niestety jest troszkę mniej "kompatybilna" z grami
niż GF. Przy IGI 2 trzeba troszke namieszać w ustawieniach żeby działało.
Nightfire (Bond) nie chciało mi chodzić na konkretnych sterach. Jak
zmieniłem na nowsze to jest już bez problemu. Niestety wiele gier jest
optymalizowanych pod NVidię i trzeba się z tym pogodzić. Jeśli nie
przeszkadza Ci to, że od czasu do czasu będziesz musiał sciągnąć nowe stery
do radka bo gra będzie nieco wybrzydzać to kupuj go bez chwili wahania.
Jeśli natomiast chcesz mieć święty spokój i tylko raz zainstalować stery to
bierz GF (kosztem wydajności oczywiście). Jeszcze jaedna sprawa. Jeśli
zamierzasz korzystać z TV-Out to o niebo lepsze wyniki daje Radek.

--
Pozdrawiam serdecznie
bartoldzik :)