Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 18:50:36 MET DST

> 1. Nieradzi sobie z niektórymi grami (np. Project Igy 2 czy jakoś tak).
Jest
> to podobno wina sterownika do karty, a jeszcze nie ma nowszej wersji :(

Ja mam Ati8500 i gra śmiga bardzo ładnie :) Nie wiem jak na ATI9100 ale
powinno działać oki a jak nie to napewno bardzo szybko firma ATI wyda łatkę
lub nowe stery (nowe wyszły kilka dni temu więc może problem nie występuje
już ...)

> 2. W grach starszych działa wolniej niesz niejedna starsza (także wina
> sterownika)

Czy ja wiem ? Miałem starsze gry i jakoś działały one wszystkie poprawnie i
wydajnie ...
Mam ATI 8500LE od prawie roku i jakoś nie miałem w żadnej grze problemów ...
Dlatego jak słysze takie teksty że ta karta jest do bani , że niestabilna ,
że niedoparcowana , że gry nie działają to poprostu żal mi tych osób co
takie bzdury opowiadają. Myślę że te osoby nigdy nie miały takiej karty w
rękach lub miały z jakimiś prehistorycznymi sterami albo powtarzają
zasłyszane mity ...
Najgorsze jest że jest dużo takich firm i ludzi , którzy takie bzdury
wmawiają potencjalnym klientom ...

> 3. Niektóre nowe gry nie działaja lub działaja jak na ś.p. S3 Virge <lol>

Tak , ale chyba te pisane pod Glide (3dfx only) lub te nie używajace
akceleratora 3d ... ;-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///