S3 savage/lX i wyjście s-video

Autor: Krzysztof Sadowski (ksadowski_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 14:44:15 MET DST

Witam grupowiczów :-)

Mam notebooka IBM T21 z kartą graficzną jak w temacie. Chciałem
podłączyć do wyjścia s-video telewizor. I tu pojawił się problem; brak
kolorów. W telewizorze i w notebooku system kolorów ustawiłem na PAL
(probowałem także NTSC), więc powinno być dobrze, a nie jest. I tu mam
pytanie: w czym problem? Drivery? Sprzęt? Może któryś z grupowiczów ma
ten model i korzystał z wyjścia s-video?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Sadowski