Re: Lepszy sound onboard czy SB LIVE?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 22:05:42 MET DST

| Tak się składa, że mam słuch nietoperza i nie spotkałem się jeszcze z
| sytuacją, żeby dzwięk z płyty był nawet tylko porównywalny do SB Live
5.1.
| Zawsze różnica, to była przepaść! Nawet mój kolega, który słyszy
normalnie:)
| po porównaniu wrócił do Live'a. No ale jeśli nie słyszysz różnicy, to
| rzeczywiście nie ma sensu trzymać Live'a.

nie wiem czy wiesz o czym piszesz:) krytykujesz nforca :) pomimo tego ze na
realteku a nie na sigmatelu ale jednak jakos dzwieku jezeli nie jest taka
sama to jest bardzo zblizona do sblive, ja bym sie powaznie zastanowil nad
sensem trzymania live'a

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\