Re: Lepszy sound onboard czy SB LIVE?

Autor: Aconitum (aconitum_at_interia.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 09:52:26 MET DST

"Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> wrote in message >
| Tak się składa, że mam słuch nietoperza i nie spotkałem się jeszcze z
> 5.1.
> normalnie:)
>
> nie wiem czy wiesz o czym piszesz:) krytykujesz nforca :) pomimo tego ze
na
> realteku a nie na sigmatelu ale jednak jakos dzwieku jezeli nie jest taka
> sama to jest bardzo zblizona do sblive, ja bym sie powaznie zastanowil nad
> sensem trzymania live'a

Witam

Wiem o czym pisze:) Mozesz mnie straszyc nazwami chip'ow - nie maja one dla
mnie zadnego znaczenia, porownywalem dzwiek. Pozostaje jeszcze kwestia do
jakiej klasy glosnikow karta jest podpieta i do czego ma sluzyc. Jesli do
odtwarzania mp3, lub filmow na glosniczkach za 500 zl, to wystarczy to co
jest na plycie. Wszystko jest bardzo subiektywne i dla wielu osob slynny
Audigy gra gorzej niz Live. Dla mnie tez:)

Pozdrawiam
Aconitum