Re: Lepszy sound onboard czy SB LIVE?

Autor: Aconitum (aconitum_at_interia.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 21:34:22 MET DST

Użytkownik "KaMiLeOn" <kamileon_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Zakupilem plytke Asusa A7N8X Deluxe z 6 kanalowym dzwiekiem onaboard. A
> wczesniej mialem SB Live 5.1. I nie wiem czy sobie zostawic tego live czy
> moze jednak lepszy jest ten onboardowy dziwiek? Mam glosniki Creativa
> DTT2200. W jakosci dzwieki nie widze roznicy. Jedynie sterowniki w SB sa
> ciekawsze i maja wiecej bajerow. Moze juz ktos mial taki dylemat?

Witam

Tak się składa, że mam słuch nietoperza i nie spotkałem się jeszcze z
sytuacją, żeby dzwięk z płyty był nawet tylko porównywalny do SB Live 5.1.
Zawsze różnica, to była przepaść! Nawet mój kolega, który słyszy normalnie:)
po porównaniu wrócił do Live'a. No ale jeśli nie słyszysz różnicy, to
rzeczywiście nie ma sensu trzymać Live'a.
Porównanie zrobiłeś na mp3 128k czy na trochę lepszym materiale?

Pozdrawiam
Aconitum