Re: USUWAM BAD SECTORY Z DYSKÓW!@@@

Autor: go2hell_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 15 May 2003 - 10:23:54 MET DST

Weź mnie dzieciaku nie strasz!
spam - a co ja qr jasnowidzem jestem
jak takiś mądry to kup se program na allegro za 1 grosz
a jak nie to znajdź mi go na necie i daj link do strony!!!
przepros szwagra i powiedz ze jestes głupi i nie umiesz czytać:
"widza ze hanysy to bardzo nie życzliwe zwierzeta (NIE WSZYSCY)!!! "
bardziej szwagra obraziłeś Ty pisząc te bzdety!
a takim kretynem zeby Ci bluzgać dzieciaku to nie jestem,
wysylaj se sesemesy ile chcesz jak Ci to sprawi przyjemność :-D
a ja żeczywiście takie herezje napisałem że należy mnie straszyć trojanami i
smsami co dowodzi jakim wielkim jesteś dzieckiem!
ciesze sie ze nie założysz mi sprawy, ja i moja rodzina wszyscy Ci dziękujemy !
go2hell !!!