Re: ATHLON 1700 , winrar i bledy....

Autor: Michal K. (bruneros_at_o2.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 10:18:35 MET DST

> Najczęściej pamięci (uszkodzenie modułu lub tylko złe skonfigu-
> rowanie w BIOSie). Potem może być już wszystko: zasilacz, płyta,
> procesor, kable, dysk... Takie problemy paskudnie trudno się
> diagnozuje.

pamieci w biosie ustawione rczej standardowo,
CL 2,5 , reszta raczej standarsdowa chyba 3 3 3 7 czy jakos tak...

jakie narzedzie polecisz do diagnozowania pamieci ?

co jeszcze zauwazylem - po smazeniu zdarzaja sie w czasie weryfikacji
w nero takze bledy odczytu. pliki nie maja wyraznych uszkodzen.
filmy sie odtwarzaja, pliki TIF czy inne kobyly takze nie bledow.
jednak jak nagralem na cd testowo plik z CRC dla wybranej
kompilacji jeden po zgraniu na dysk i weryfikacji okazl sie byc walneity...
ale tak jak juz pisalem - nic z tego zlego nie wyiklo..

> Na płycie głównej NIE MA kontrolera IDE!

czyli jak ? to jakis soft-ide ? no tak do konca to byc chyba nie moze...
wiem ze driver widziany jest bardziej jako scsi...
dodatkowy kontroler ide na pci wlasnie w drodze do mnie.
po plycie glownej z raidem jakos czuje dyskomfort
majac zapchane wszytskie kanaly ide...

pozdr MK