Re: USUWAM BAD SECTORY Z DYSKÓW!@@@

Autor: f_at_za
Data: Thu 15 May 2003 - 00:25:54 MET DST

Użytkownik <go2hell_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> widza ze hanysy to bardzo nie życzliwe zwierzeta (nie wszyscy)
> a te sms y do mnie to tak mnie wkur...ją ze prosze o wiecej ;-D
> jak tak wam bardzo zalezy to dam wam ten program do dysków i wypierd...ć
> niezyczliwe dranie.

Nie bluzgaj bo sam sie o to prosiles wysylajac spam. Wiedz ze wiekszosc
ludzi kozystajacych z netu kazdy programik (ten do naprawy dyskow tez) moze
miec za free lub kupic na
Allegro za 1 pozytyw (czyt.1 gr.).Trzeba byc frayerem zeby zaplacic wiecej.
Dales d... Twoja sprawa. Jak pisalem w 1 RE nie znam obyczajow tej grupy bo
jestem tu od niedawna (czyt. 2 dni ) ale znam zycie na innych grupach. Nie
jestem Hanysem tylko scyzorykiem i to co pisalem ze masz "cieplo" to bylo
delikatnie powiedziane (qrde chyba jestem prorokiem) Teraz to masz
(przepraszam wszystkich grupowiczow, kobiety i dzieci prosze o nie czytanie)
PRZEPIERDOLONE. Moge byc za to co napisalem usuniety z gupy, trudno moze
jakos przezyje. Na dobra sprawe ciesz sie ze nie zaloze Ci sprawy z
powodztwa cywilnego za obraze uczuc jakichs tam bo moj szwagier jest jak to
okresliles Hanysem (jako dowod Twoje maile mam w archiwum). Nie pozwole
sobie zeby jakis zafajdanic obrazal goscia (ponoc szwagier nie rodzina)
ktory bzyka moja siostre.Na dzien dobry bedziesz mial kilka sesemesow,
maili, trojanow i Hanys wie czego jeszcze od Piotra Poliwczaka zamieszkalego
w Kielcach przy ul.Grunwaldzkiej 7/10. Moj mail f_at_za.z.pl .Jezeli chcesz mi
nabluzgac zadzwon 503790434- to moj nr pod ktorym zawsze jestem.
Ciebie nie pozdrawiam - Piotr