Re: USUWAM BAD SECTORY Z DYSKÓW!@@@

Autor: Raptor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Thu 15 May 2003 - 18:45:13 MET DST

Dnia: 14 maj 2003, "" w wiadomości
news:512e.000003f0.3ec2a133_at_newsgate.onet.pl napisał(a):

> widza ze hanysy to bardzo nie życzliwe zwierzeta (nie wszyscy)

Co do zwierząt to zgoda :-) ale żeby zaraz nieżyczliwe? Żeby Ci
udowodnić, że jest inaczej podzielę się życzliwymi uwagami:
1) partykułę "nie" z przymiotnikami pisze się łącznie :-)
2) ze szczerego serca życzę Ci żeby na Twoje spamerskie i idiotyczne
ogłoszenie nabrało się baaardzo wielu jeszcze większych idiotów,
którzy w nie uwierzą i dadzą się oskubać z kasy.

> jak tak wam bardzo zalezy to dam wam ten program do dysków i
> wypierd...ć niezyczliwe dranie.

Aaaa... dziękuję, ale nie skorzystam. Bardzo miło z Twojej strony ale
niestety nie mam się czym odwdzięczyć za taka górę życzliwości :-/
EOT

--
Pozdrowienia
Raptor