Re: chłodzenie wodne - CPC?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 13 May 2003 - 17:08:13 MET DST

> Ale produktów na sprzedaż tak się nie wycenia. Cena zależy od tego, ile
> klienci są skłonni zapłacić.

ja jako klient jestem sklonny zaplacic 25zl wiec dla mnie tyle jest wart !!!

> Zresztą, już widzę jak robisz taki bloczek w godzinę.

jak sie zalozymy o cos to moge zrobic i to lepszy - w podstawie gr. 5mm
bedzie kilka rownoleglych wglebien (gl. 3mm) przez co zwiekszy sie pow.
oddawania ciepla :-)

> W godzinę to pewnie
> nie zlokalizujesz wszystkich sklepów, gdzie mógłbyś kupić potrzebne
> materiały i narzędzia.

rurki, kolanka, balcha, lut, narzedzia itd w kazym budowlanym hipermarkecie

> Masz odpowiednią lutownicę?

mam nawet dostep do palnika do lutowania twardego :-)

> Blachę miedzianą masz? I taką grubą, na
> podstawę bloku, też masz?

kilka grubosci - scinki z pewnej firmy ale jakby co to moge rzucic kilkoma
adresami gdzie kupic w W-wie :-)

> A wystawisz sobie sam gwarancję, na wypadek gdyby
> bloczek zaczął przeciekać?

a po co moj nie bedzie przciekal - sprawdze go kompresorem :-)

> Dawno temu ludzie wpadli na pomysł, żeby jedni
> zajęli się uprawą roli, inni chodowali owce czy kozy, a jeszcze inni

a dla przykladu "glosniki" audiofile tez robia sami (choc mozna kupic gotowe
w sklepie) bo sa lepsze niz gotowe i taniej wychodzi i mozna dopasowac do
walsnego gustu i oczekiwan, niektorzy sami buduja sobie domy a ja np lubie
sam upiec chleb - na serio :-) 100x smaczniejszy niz ta chemia ze sklepu :-(

> A czemu "przepłacasz" za te chińskie podkoszulki czy skarpetki? Przecież
ich
> cena to niemal w 100% tak naprawdę zysk wszystkich pośredników. Ładnie
> dajesz się robić w balona :)

nie daje sie robic w balona po prostu nie mam krosna i nie umie robic na
drutach :-P

pozdrawiam