Re: ch³odzenie wodne - CPC?

Autor: Jacek Pop³awski (jp_at_angry-pixels.com)
Data: Tue 13 May 2003 - 17:12:40 MET DST

my newsreader told me that benek wrote:
> a za kawalek pozwijanej blaszki, zwyklego lutu i 2 kawalkow rurek miedzianych
> nigdy nie dam wiecej niz 25zl (na tyle to wyceniam: koszt materialow +
> "robocizna" w ciagu 1 godziny - to wycena przy pojedynczym egz.

Mo¿esz powiedzieæ, gdzie dok³adnie mam zadzwoniæ (25z³ minut impuls tel.) aby
przywieziono mi do domu (to co zostanie minus transport) gotowy bloczek za
25z³?

> tam nie potrzeba zadnego doswiadczenia

Jedzenie te¿ sam sobie produkujesz?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies