Odp: Uszkodzony procesor?

Autor: Wiktor (widu81_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 16:59:19 MET DST

> ustaw na poczatek procek magistrale na 66 MHz i mnoznik 10x jesli mas
ztaka
> mozliwosc i sprawdz

Niestety zakres częstotliwości szyny jest u mnie uzależniona od procesora.
Na Cel 533 jest od 66 do 100, a na Cel 1000 jest od 100 do 133, więc nie
mogę ustawić 66 Mhz.
Wiem jednak, że koszt odpowiedniej płyty głównej wynosi ok. 100 zł, więc
gdybym miał pewność, że ten procek nie jest uszkodzony, to bym mógł dołożyć
tą stówkę, a cały problem polega na tym, że nie mam żadnego znajomego z taką
płytą główną, przez co trudno mi ustalić sprawność tego procka.