Re: klopoty z dma na nagrywarce

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 18:24:16 MET DST

On Mon, 12 May 2003 00:44:28 +0200, Mateusz Mazur wrote:

> Dzieki dobry czlowieku!! Niby proste i pewnie po tygodniu wpadlbym na
> to, ale do tej pory mi to nie przyszlo do glowy. Pomoglo i jak na razie
> wszystko w porzadku.

Niestety mam też złe wiadomości ;)
Po jakimś czasie znowu się przestwi. Stanie się to jak cd-rom będzie miał
problem z odczytem kiepskiej płytki, wskoczy wtedy na PIO-4.
U mnie już jakięsś 2 miechy chodzi na DMA ;)
Jest to znany błąd w XP'eku, była nawet kiedyś łatka na stronie MS,
niestety usuneli ją ( może nie lubią się przyznawać do błędów ;) )
Można również ręcznie w rejestrze wymusić DMA, opisy znajdziesz na
googlach.

pozdrawiam,
Pavel