Re: klopoty z dma na nagrywarce

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 22:59:39 MET DST

Witam !

Masz szczęście, że dopiero teraz Ci sie to stało. Ja od początu nie mogę
ustawić DMA dla nagrywarki, bo jak ustawię, to system mi się zawiesza zaraz
na starcie komputera. Mam płytę pod PIII jeszcze, ale też na VIA.
Wniosek jeden nigdy więcej VIA. Zobacz na grupę, najwiecej problemów mają
ci, którzy mają płyty na chipsecie VIA. Miałem kiedyś poczciwego BX440 i nie
było żadnych problemów. VIA to wielkie nieporozumienie na arenie
komputerowej.

Pozdrawiam
Marek