Re: klopoty z dma na nagrywarce

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.xxcvbnmasdfghj.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 00:44:28 MET DST

In article <b9mc5r$9fs$1_at_atlantis.news.tpi.pl>,
pavel_home_at_poczta.onet.pl says...

> próbowałeś już : w menadżerze / ide-atapi- odinstaluj urządzenie, restart
> kompa i xp'ek zainstaluje na nowo ; potem wchodzisz do tego menadżera
> i przestawiasz na dma .

Dzieki dobry czlowieku!! Niby proste i pewnie po tygodniu wpadlbym na
to, ale do tej pory mi to nie przyszlo do glowy. Pomoglo i jak na razie
wszystko w porzadku. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
Mateusz

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!