Re: znow problem z DMA

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 14:42:34 MET DST

Dnia 06-05-2003 00:58 , grzess powiedział:

> mam plyte glowna PROCOMP BVC3A na chipsecie VIA, dysk WD 40GB.
> Poprzednio nie moglem ustawic DMA (dysk samsung) i dopiero zmiana UDMA na 33
> pozwolila tego dokonac, a udalo sie to zmienic za pomoca programu setudma,
> ze strony samsunga.
> Teraz mam WD, sciagnalem ze strony producenta program do zmiany UDMA
> dgludma, ale niestety nie potrafie ustawic na 33.

Mam nadzieję, że poprawnie zainstalowałeś 4in1?
Wytłumacz co znaczy to ostatnie zdanie. Nie radzisz sobie z tym
narzedziem, dgludma się zawiesza, program pokazuje, że jest ok natomiast
jakimś sposobem stwierdzasz, że dysk nadal jest ustawiony na uata 66?
Czy jeszcze coś innego?

pozdrawiam
Sławek