Re: znow problem z DMA

Autor: grzess (klik3_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 19:45:32 MET DST

> Mam nadzieję, że poprawnie zainstalowałeś 4in1?
> Wytłumacz co znaczy to ostatnie zdanie. Nie radzisz sobie z tym
> narzedziem, dgludma się zawiesza, program pokazuje, że jest ok natomiast
> jakimś sposobem stwierdzasz, że dysk nadal jest ustawiony na uata 66?
> Czy jeszcze coś innego?

witaj Sławku :)
to dzieki tobie udalo mi sie ustawic DMA na dysku samsunga
milo ze wtraciles sie w rozmowe
to ze nadal mam 66 widze gdy komputer sie bootuje i wyswietla komunikaty
nadal nie da sie wlaczyc DMA, po resecie okienko "odptaszkowane"
dgludma odpalam z parametrami czy bez i nic sie nie dzieje
nie wiem czy prawidlowo sie posluguje tym programem, ale gdy wpisze komende
dgludma, wyswietlaja sie rozne parametry i nic dalej sie nie dzieje, kursor
miga, tak jakby zadnej reakcji
4in1 instaluje prawidlowo, naprawde wykorzystalem wszystkie mozliwe
mozliwosci
prosze podpowiedz co zle robie
pozdrawiam serdecznie i dziekuje za okazane zainteresowanie
grzess