Re: amd k6 (5,5x112) na 616mhz - da rade?

Autor: Sydney Green [22] (kameleon_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 14:41:50 MET DST

Witaj,

> że lepiej nadał by się do tego k6+, zostając jednak przy tym co jest, jak
Oczywiscie masz na mysli K6-2+ lub K6-III+.

> daleko można się w tej materi posunąć? jakie środki ostrożności? jak ciepły
> może być ten proc?
Na TomsHardware byl kiedys test tych procesorow i u Toma chodzily nawet na
616 (wlasnie tak jak piszesz). Sam korzystam z K6-III+450_at_550, na 600 nie
chcial juz wstac. Znam rowniez kilka osob, ktore posiadaja K6-2+ 500 i nie
chcial on isc wyzej niz 550.
Jesli chodzi o chlodzenie, to moje K6-III+ chlodzone jest najzwyklejszym
aluminiowym wiatraczkiem dla Athlona. Pod obciazaniem osiaga max 50oC,
przy normalnej pracy ~35oC.
Jesli zas chodzi o moje K6-III+ w DivXach, to wszystkie filmy bez problemu
daje sie ogladac tylko pod Linuksem, korzystajac z mplayera. Pod Windowsem
znacza czesc filmow nie ma ochoty chodzic plynnie - byc moze dlatego, ze
nie za bardzo zalezy mi, aby zmusic te filmy do plynnego dzialania (no bo
i po co, skoro dziala pod Linuksem :))).

Pozdrawiam,
Sydney

--
Sydney Green [22]              | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon_at_pertus.com.pl | Powered by AMD K6-III+ Processor