Głośność WDC 8MB cache vs Barracuda 7200.7

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 20:40:08 MET DST

Witam właśnie mi padł IBM 40 GB 7200 (po prawie 2 latach) i mam zamiar kupić
jakiś 40 albo 60 GB.
Mój zamiar padł na Caviara 8MB albo Barracudę 7200.7. Zalęży mi na cichym
dysku bo komp stoi w pokoju gdzie śpię. Wiem, że nowy dysk będzie cichszy
niż dotychczasowy ale mam pytanie do userów tych dwóch dysków o porównanie
pod względem hałasu oraz transferu (również bardzo ważne). Bo niewiem czy
rezygnować z szybkiego dysku (chodzi o dB). Jeżeli jednak jest cichy to
biorę bez namysłu Caviara (3 lata gwarancji). Proszę o sugestie i własne
doświadczenia.
TIA

pozdr
Marcin