Re: Radeon 9100

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 10:44:30 MET DST

Sander wrote:

> Chyba już to kiedyś tu na grupie podawałem.

Tak podawales :) I jest to tylko suche zestawienie gdzie poprostu
uwzglednia sie ze wyzszy procek nie da przyrostu FPS. A ja zawsze szukam
komfortu grania (czyli min FPS) a nie nic nie znaczacego max FPS. :)

> Z tym się nie zgodzę :P Bo to zależy jeszcze od wielu rzeczy,
> np. w jakiej rozdziałce się gra i od detali jakie się wybierze.

Od tego masz karte grficzna :P

> Na teraźniejsze i przyszłe gry, taki CPU 1-1.2GHz jest za słaby,
> i taki R9100, już nie wspomnę o Doom III :)

Na terazniesze gry w 1024x768 oraz 1280x1024 jest to idealne zestawienie
:)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"