Re: Zwolnić obroty wentylatora

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 07 May 2003 - 01:27:04 MET DST

"Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> wrote...

> No to żebyś się nie zdziwił. Zwykły potencjometr - taki z grafitową
> ścieżką oporową - bardzo ładnie się pali ;-). Trzeba użyć
potencjometru,
> w którym ślizgacz przesuwa się po zwojach drutu oporowego nawiniętego
na
> karkasie. [...]

Aaaa, o to chodzi :)
Ale dlaczego miałby się spalić? Mój jest chyba 2Watowy AFAIR i działa
bez problemu w moim komputerze od ponad roku. Grafitowa powierzchnia też
się nie zużywa, bo mało co go reguluje, czasami zerkne na monitor płyty
ile °C ma CPU, wszystko wygląda OK.

Luc