Re: No i juz sam nie wiem ....

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 12:15:30 MET DST

Użytkownik "ArturN" <artentech_at_poczta.onet.pl> napisał
> Zapomniałem w poprzednim poście odpowiedzieć na powyższe, więc uczynię to
> teraz:-) Posiadam NECa 1560VM. Jestem z niego zadowolony, ale na początku
> bardzo zadowolony nie byłem...Dlaczego? Bo przesiadłem się z CRT i
> zobaczyłem inne kolory, odcienie, niż te na moim CRT.
Dzieki za opinie .... wczoraj wlasnie bylem w MM i .... sobie co nieco
poogladalem ... niestety nie bylo zadnej z Belinei... i Noveo tez nie bylo
(on jest na www.monitor.pl ) ... byl za to NEC 1560NX ....

Ale co do testowania tam to ... nie bardzo jest jak (glupio mi bylo prosic o
podlaczeni osobne bo i tak nie mialem zamiaru tam kupowac - ceny :-( ) ....
a onimaja tam wszyskie LCD podlaczone przez rozdzielacz ktory mocno wplywa
na obraz .... po za tym karta graf obslugujaca je to jakas porazka .... wiec
w zasadzie nie potestowalem :-(

Co jednak zauwazylem ... NEC nie wypada zle ... niestety najpesze kolory i
jasnosc mial Samsung 152v .... Nec jak dla mnie byl na drugim miejscu .....
mial troche inne kolory (jakby mniej zywe ....)

No wlasnie co do tych kolorow ..... jak bardzo "inne sa te kolory" ... w tym
NEC z MM mialem wrazenie ze sa blade .....

--
Pozdrowionka śle Cray