Re: No i juz sam nie wiem ....

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 18:05:38 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Ale co do testowania tam to ... nie bardzo jest jak (glupio mi bylo prosic
> podlaczeni osobne bo i tak nie mialem zamiaru tam kupowac - ceny :-( )

Wiem, wiem - Ci ludzie bardzo chcą sprzedać, ale tak, aby sobie przy tym
zelówek nie zedrzeć i rąk nie pobrudzić. Nie wszyscy, ale spotkałem się
osobiście z typkiem, który "ma przecież też innych klientów"(!).

> a onimaja tam wszyskie LCD podlaczone przez rozdzielacz ktory mocno wplywa
> na obraz .... po za tym karta graf obslugujaca je to jakas porazka ....
wiec
> w zasadzie nie potestowalem :-(

Lepsze to niż nic-wszystkie mają ten sam kiepski obraz-możesz się przyjrzeć
kolorkom, kątom patrzenia...A poza tym masz prawo żądać i nie kupić jesli Ci
nie odpowiada:-)

> Co jednak zauwazylem ... NEC nie wypada zle ... niestety najpesze kolory i
> jasnosc mial Samsung 152v .... Nec jak dla mnie byl na drugim miejscu
> mial troche inne kolory (jakby mniej zywe ....)
>
> No wlasnie co do tych kolorow ..... jak bardzo "inne sa te kolory" ... w
tym
> NEC z MM mialem wrazenie ze sa blade .....

Z kolorami i ich porównywaniem jest taki kłopot, że różne monitory mają
różne tryby ustawienia kolorów i jedyną moją radą jest "pobawienie" się
ustawieniami w menu. Tak jak pisałem-u mnie jest kilka możliwości i kolory
są diametralnie różne. Trzeba wziąść to pod uwagę przy oglądaniu.

--
Pozdrawiam
ArturN