Re: Złącze DVI

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 11:41:47 MET DST

On Mon, 26 May 2003, Radoslaw Sokol wrote:

> O ile mi wiadomo -- nie.

Tak, mozna. Ale nie kamere, bo to jest wyjscie a nie wejscie. Do DVI mozna
podpiac rzutnik multimedialny, ktory w zasadzie nie jest niczym innym jak
miniaturowym LCD i ukladem optycznym powiekszajacym obraz i rzucajacym go
na ekran. W pracy mam A+K AstroBeam i nie ma w nim wejscia D-Sub, tylko
DVI. Do kompa podpinamy go przez przesjciowke.

Pozdrawianko!

A.S.