Re: jaka przyczyna?

Autor: Przemysław Roguziński (roguzinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 08:52:51 MET DST

> ...(temp. - procek 58-65 C, system ok. 51-53C)....
> ....zwiekszenie napiecia "cpu core" zwieksza stabilnosc, wiec zmienilem
> z 1.644V na 1.756V (+5%), ku mojemu zdumieniu jak na razie nic sie
> nie zawiesilo - oczywiscie temp. sie zwiekszyla o ok. 10C, czyli
oscylowala
> w granicach 65-74C....

W/g mnie te temperatury są za wysokie jak na procesor 0,13m. Temperatura 70C
nie jest na przykład dla mnie osiągalna nawet z większym napięciem niż u
Ciebie a wentylator mam za 50PLN. Dziwi mnie też wysoka temperatura w
obudowie, powinna być kilka stopni wyższa niż pokojowa.
Procesor powinien stabilnie chodzić na default'owym napięciu, tak jak
fabryka dała, zwiększanie ma sens przy podkręcaniu procesora na wyższe
częstotliwości.
Jednym słowem coś nie jest w porządku. A moim zdaniem wentylator jest źle
założony.