Re: jaka przyczyna?

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 May 2003 - 11:03:36 MET DST

Na początek zmień to. Sam miałem takie problemy, ale nie próbowałem
zwiększać napięcia. Zmieniłem także na model 300 W zaznaczam że prąd przy
3,3 V był o 1 A wyższy a przy 5 V taki sam (jeżli chodzi o naklejkę). Tyle
że zasilacz był większy i 3x cięższy od Codegena 300W.

3500/min)

Arctic Cooling Copper Silent TC to wentyl, który posiadam osobiście i
jestem z niego zadowolony na D1000 max 38 stopni na A1000 40 - 42 stopni
max.