Re: Wybór obudowy

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Fri 02 May 2003 - 10:00:05 MET DST

In article <b8t7cv$n8p$1_at_szmaragd.futuro.pl> "Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> writes:
>From: "Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl>
>Subject: Re: Wybór obudowy
>Date: Fri, 2 May 2003 09:40:34 +0200

>wygłuszającymi, czy wymianą (dodaniem) odpowiednich wentylatorów czy
>spowalniaczy ich pracy. Na pewno nie chcę wchodzić w rozwiązania typu
>chłodzenie wodne - pozostają wentylatory i radiatory.

Dobrym rozwiazaniem jest "heat pipe" tylko nie wiem czy robi sie takie
urzadzenia do chlodzenia procesorow. Dla tych co nie wiedza jest to forma
grawitacyjnej pompy ciepla. Czynnik paruje w jednym zbiorniczku (pod
procesorem) a skrapla sie w drugim na zewnatrz obudowy.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name