Re: Wybór obudowy

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 09:40:34 MET DST

Użytkownik "blueeyed" <blueeyed_at_nospam@o2.pl> napisał w wiadomości

> trwałość ... 10-20-50-100 razy takie cuś zdejmę i poleci w niebyt....
> często dłubię w komputerze i taki foxconn to 3 dni utrzymuje sztywność
> gdy go magluję .... wątpię czy chieftec wytrzymałby dłużej
> [mają też z reguły te cudowne dla jednych, a badziewne dla innych
zdejmowane
> koszyki]

:) To zrozumiałe. Ja natomiast przewiduję zajrzenie tam kilka razy do roku
(choćby dla odkurzenia :)
W tym momencie ten problem raczej przestaje być taki krytyczny.

Jest to jednak jakiś argument za śrubkami. Dzięki. Czy z podobnych przyczyn
należałoby wg Ciebie unikać rozwiązań typu blach bocznych otwieranych na
zamek z kluczykiem? (ma coś takiego Chieftec)

> ... nie widziałem jeszcze obudowy, która miałaby wszystko tak jak bym
chciał
> [mój aktualny foxconn ma prawie idealne rozplanpowanie ... ale ta jakość
:(]

Myślałem też o obudowach Foxconn i Modecom - taka średnia klasa. Nie za dużo
jednak wiem o ich jakości (zasilacze, blachy, mocowania). Dość mocno zależy
mi na cichości całego rozwiązania. Ostatecznie czeka mnie zabawa z matami
wygłuszającymi, czy wymianą (dodaniem) odpowiednich wentylatorów czy
spowalniaczy ich pracy. Na pewno nie chcę wchodzić w rozwiązania typu
chłodzenie wodne - pozostają wentylatory i radiatory.

Pozdrawiam
Tomek