banal, line-out i speaker-out

Autor: KrzysztoF (krzysztof28_at_DONT_SPAM_ME_PLEASEciv.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 12:20:09 MET DST

Wlasnie, mam sobie karte dzwiekowa SoundBlaster 5.1 Live Player.

dziwilo mnie, iz po podlaczeniu moich glosniczkow do speaker-out nic nie
gralo, zas po line-out jest ok. Z tego co wyczytalem wynika, iz to line-out
wymaga glosnikow aktywnych, a speaker-out nie. Co prawda, moje glosniczki sa
zasilane osobno, ale watpie ze to ma jakis wplyw. I tu sie rodzi pytanie,
czy moja karta jest wadliwe (nie wierze w to), czy to speaker-out wymaga
jakis specjalnych glosnikow?

--
Pzdr, KrzysztoF
(Piszac do mnie, wytnij antyspamowa wstawke z adresu)