Re: Jaki moze byc powod naglego wylaczania sie komputera "bez powodu"?

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_nospam.polbox.com)
Data: Thu 01 May 2003 - 12:15:10 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 12:37:27 +0200, "Slawek" wrote:

>Mam komputer na plycie Soltek SL-75DRV5 z procesorem Athlon 1400, ktory w
>najmniej spodziewanym momencie potrafi wylaczyc sie bez ostrzezenia, wydajac
>tylko - ulamek sekundy wczesniej - pojedynczy beep. Sprawdzenie temperatury
>w biosie, bezposrednio po takim wylaczeniu, nie wskazuje na to, ze procesor
>osiagnal temperature, przy ktorej powinno takie wylaczenie nastapic. Jakie
>moga byc inne powody takiego zachowania komputera?

U mnie niedawno komputer potrafił się nagle wyłączać podczas gry
w Splinter Cell. Z tą różnica, że nie było przy tym żadnego
beepnięcia. Nigdy się to nie zdażyło ani w żadnej innej grze, ani przy
normalnej pracy, ani przy testowaniu stabilności wielogodzinnymi
"torture testami". Nie jestem na 100% pewny, co było przyczyną, ale
podejrzewam, że podkręcona karta graficzna (po obniżeniu jej
taktowania wyłączanie się już nie wystąpiło). Przyczyną na pewno nie
był sam zasilacz.

--
Bogdan Młynarczyk (CV)
Epox 3PTA, Tualatin 1.2_at_1.44, GF3Ti200_at_500