Re: banal, line-out i speaker-out

Autor: KrzysztoF (krzysztof28_at_DONT_SPAM_ME_PLEASEciv.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 13:00:07 MET DST

| dziwilo mnie, iz po podlaczeniu moich glosniczkow do speaker-out nic nie
| gralo, zas po line-out jest ok. Z tego co wyczytalem wynika, iz to
line-out
| wymaga glosnikow aktywnych, a speaker-out nie. Co prawda, moje glosniczki
sa
| zasilane osobno, ale watpie ze to ma jakis wplyw. I tu sie rodzi pytanie,
| czy moja karta jest wadliwe (nie wierze w to), czy to speaker-out wymaga
| jakis specjalnych glosnikow?

Dobra, juz chyba wiem. Line-out jest traktowane jako wyjscie ze wzomcnieniem
na karcie, a speaker-out jako wyjscie ze wzmocnieniem po stronie glosnikow.
Ale jeszcze jedno pytanko: Jek o jest w przypadku glosnikow wbudowanych w
TV? Moge je podlaczyc przez stereominjack w speaker-out-SCART?

--
Pzdr, KrzysztoF
(Piszac do mnie, wytnij antyspamowa wstawke z adresu)