Re: Komputer na komuni

Autor: bat (bat_at_gazeta.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 21:39:06 MET DST

Użytkownik Andrzej Kaczmarek napisał:
> IMO darować sobie LCD - dobry CRT raczej (ja bym brał NEC lub CTX)

Z jakiego powodu? Jeśli zostanie kasa (500zł wiecej?) to zamiast
zjmującej całe biurko, ważącej 15kg i świecącej po oczach 17" crt
mógłbym kupić wąskie, lekkie i w miarę dobre LCD 15"... Ja mam wątpliwości.

> Do tego Radeom 9100 Sapphire i IMO będzie dobry zestaw. Tym bardziej, że jak
> mówisz zdali się wyłącznie na Ciebie, więc za dużo o komputerach pojęcia nie
> mają, więc potencjalnie lepszego zestawu nie wykorzystają raczje lepiej inż
> tego. A dziecko sobie pogra spokojnie :)

Zastanawiam się mocno nad wyborem radka - do tej pory wydawało mi się,
że z puntu widzenia wydajności sensownie jest kupic 9000 Pro (64MB
pamięci), ale widziałem tu parę opini na korzyśc 9100... Ktoś gdzieś
porównywał wydajność tych kart?

Sebastian