Re: Ktora plyta Asusa??

Autor: KaMiLeOn (kamileon_at_go2.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 08:42:54 MET DST

> Kupowanie płyty głównej za 700zl pod Celerona nie wygląda moim zdaniem
> sensownie. Nie lepiej przerzucić się na Athlona XP lub dołożyć i
> zainwestować w Pentium 4? Wtedy taka płyta miałaby sens. A z tym
> celeronem to będziesz miał sprzęt drogi i mało wydajny...

Tak tylko cena takiego p4 jest 2x wieksza jak celerona. A co do Athlona to
nie jestem przekonany do tej firmy. Kiedys sie zrazilem i tak mi zostalo.
Ten komputer i tak ma sluzyc jako platforma graficzna. A slyszalem ze w
aplikacjach jednak intel pod kazda postacia jest najlepszy.

Pozdrawiam

MFG KaMiLeOn